БИЗНЕС-СЕТЬ KINETICS      |    ПОРТАЛЫ: CRM CALL-ЦЕНТРЫ ERP ECM ITSM PM АБС АБН SEC SAAS
ЧТО ТАКОЕ CRM? НОВОСТИ ПРАКТИКА АНАЛИТИКА УСЛУГИ CRM СИСТЕМЫ CALL-ЦЕНТРЫ ПОСТАВЩИКИ ФОРУМ  
 -=CRMONLINE.RU - 15 ЛЕТ!=-  История Тренды Колонки Рейтинги CRM Top Awards Карьера Консультации CRM Школа Ссылки  
CRM TOP AWARDS
РЕЙТИНГИ
СТАТЬИ /более 1100/
ИТОГИ И ТРЕНДЫ
ПЕРСПЕКТИВЫ CRM
ЛОЯЛЬНОСТЬ КЛИЕНТОВ
ОБЗОРЫ И РУКОВОДСТВА
СТОИМОСТЬ РЕШЕНИЙ
МЕТРИКИ ЭФФЕКТИВНОСТИ
   
2010 TMC Social CRM Award

2010 TMC Social CRM Award

Norwalk, CT (March 24, 2011) - Technology Marketing Corporation (TMC), a global, integrated media company building communities in-print, online and in-person, announced today winners of the first 2010 TMC Social CRM Award, sponsored by TMC's Customer Interaction Solutions Magazine.
Social CRM or customer relationship management describes the evolution of sales and customer service in the new world of blogs, Facebook, Twitter and other services.
The Internet has empowered consumers while allowing influencers more power than ever in changing purchasing behavior. Just as CRM defined the evolution of sales and service for the past 15 years, social CRM will frame corporate brands, sales, service and perception for many years to come.
The TMC Social CRM Award honors vendors that have demonstrated innovation, unique capabilities, and significant contributions toward enabling and improving social channel interactions.

 
2010 TMC Social CRM Award Winners

Jive Softwarev>
Jive SBS 4.5
  
Parature
Parature for Facebook
 
Salesforce.com
Salesforce Chatter
 
2010 TMC Social CRM Award Finalists
 
Allegiance, Inc.
SocialVoice
 
CDC Software
CDC Pivotal Social CRM

eGain Communications Corp.
eGain Social
 
Intelestream
Intelecrm
 
PRC, LLC, and Alorica Inc. Company
PRC Social Media Solution
 
Product Support Solutions (PSS)
CREDboard
 
SugarCRM
Sugar 6
 
 
2010 TMC Social CRM Award Honorees
 
Actiontec Electronics
Actiontec's "How-to Zone"
 
Actiontec Electronics
Actiontec's CrossTalk
 
Attensity
Respond for Social Media Teams
 
Firstsource
Integrated Customer Interactions Management
 
Jigsaw
Jigsaw Data Fusion
 
Juniper Media
MC2
 
NCO Customer Management, Inc.
NCO's Social Media and Networking Initiatives
 
SAS
SAS Social Media Analytics
 
Stream Global Services
Stream Social Media Solutions
 
Sword Ciboodle
Ciboodle Crowd
 
Xactly Corporation
Xactly Incent Express
www.xactlycorp.com/express/



:: Посмотреть все рейтинги >>>



  

Суперпредложение для вендоров и внедренцев!
Реклама и PR в одном пакете.



   
CRM В ОТРАСЛЯХ
Отраслевые CRM решения, адаптированные под особенности конкретных отраслей, снижают стоимость доли услуг в CRM-проекте (а также время на внедрение системы). Кроме того, отраслевые CRM решения содержат в себе опыт и технологии работы различных предприятий отрасли, что еще больше увеличивает их ценность. >>>
   
 
О проекте Новости проекта RSS Feed Размещение рекламы Карта сайта Напишите нам! RUS / ENG  
Copyright © 2002 - 2017 CRMONLINE.RU и Бизнес-сеть "Kinetics". All rights reserved. E-mail: